Powered By Blogger

Tuesday 29 November 2011

kasihmu abg rahmat

Bila saya terjaga dari tidur, masih subuh lagi. Dalam kesamaran, saya nampak susuk tubuh bang Rahmat yang agak berisi dan batangnya yang separuh keras. Teringat saya betapa istimewa rasanya bila batang bang Rahmat bergeseran dengan lidah saya semalam.
Ya, batang bang Rahmat merupakan sumber ilham harian saya. Sudah genap 7 tahun kami bersama, saya masih kagum dengan batangnya. Saya bertuah kerana bang Rahmat memang inginkan teman hidup yang sanggup meluangkan masa berpelukan, berciuman dan mengulum batangnya.
Bang Rahmat cuma ada dua kegemaran saja, bola sepak dan melakukan seks. Kebelakangan ini, lebih kerap kami berdua-duaan kalau berpeluang. Mungkin dia nak saya mengecapi seberapa banyak kebahagian yang boleh sebelum dia mencecah usia 50. Baik siang atau malam, baik di biik tidur atau ruang tamu, dia selalu saja peluk saya dan berakhir dengan batangnya diselaputi bibir saya.
Kami tahu bukan semua gay yang berpeluang menemui pasangan mereka apa lagi tinggal bersama. Jadi, kami amat menghargai setiap detik masa kami bersama. Bagi kami, seks itu sama erti dengan cinta. Seks ini satu satu cara kami melafazkan kasih sayang kepada satu sama lain. Nafsu saya terhadap batang Rahmat tiada batasan. Terus saya mendekati bang Rahmat dan menghidu batangnya. Ada sikit bau rokok. Semalam, selepas menghidangkan air maninya ke dalam mulut saya melalui pancutan yang deras, bang Rahmat pergi mandi. Selepas itu dia merokok seketika sebelum masuk tidur.
Dengan perlahan-lahan, saya mencium butuh bang Rahmat dengan ringan supaya tidak jagakan dia. Hari ini hari sabtu, tak usah kerja, jadi saya ada masa yang banyak untuk menghayati keistimewaan batang bang Rahmat. Secebis demi secebis, saya mencium setiap bahagian batang bang Rahmat dari hujung sampai pangkal sambil menghidu bau kejantanannya.
Dengan berhati hati saya menjilat batang bang Rahmat untuk merasai kemanisan batangnya. Pada masa yang sama, jilatan saya dapat membantu saya membasahkan sikit batang bang Rahmat supaya senang saya kulum kemudian.
Sambil menahan nafas, saya menyelaputi butuh bang Rahmat dengan bibir saya. Hujung lidah saya terus menerokai celahan butuh. Sambil saya melap hujung butuh bang Rahmat, sambil saya merasai keenakan batangnya.
Kekadang bang Rahmat mengeluh, “Alangkah bagusnya kalau bang dapat berkenalan dengan sayang sepuluh tahun lebih awal.” Saya tertawa, “Masa itu, saya tak cukup umur lagilah.” Kemudian bang Rahmat akan membisik di telinga saya, “Batang bang ini milik sayang seorang saja, hisaplah sepuas-puasnya.” Saya faham perasaan bang Rahmat. Beberapa tahun lagi, dia akan menjangkau usia 50. Dia juga faham saya masih muda dan seks itu keperluan harian saya, dia nak pastikan sementara dia masih berdaya, dia dapat memenuhi nafsu saya.
Kami tak tahu berapa lama kami dapat hidup bersama, sepuluh tahun? Dua puluh tahun? Tiga puluh tahun? Jadi kami amat menghargai setiap detik masa kami bersama. Kami buat apa yang kami daya mengumpul seberapa banyak pengalaman kami. Setiap ciuman, setiap pelukan, setiap geseran bibir ke atas batang bang Rahmat dan setipa pancutan air mani ke dalam tekak saya akan menjadi kenangan manis besok hari.
Bang Rahmat seorang yang kurang pandai melafaz perasaan, jadi satu satu cara dia menyampaikan perasaannya kepada saya ialah menjadikan tubuhnya milik saya. Bagi dia, kasih sayang itu bukan tuntutan tapi pemberian. Adakalanya waktu dia menonton berita, dia dapat rasa nafsu saya dari pandangan mata saya. Dia akan senyum dan terus tanggalkan seluarnya. Sambil tangannya letak di atas leher saya sambil dia mengajak “mari sayang”. Jadi, sementara dia menonton tv sambil menghisap rokok, saya pula sedut batangnya.
Tiba tiba bang Rahmat menarik nafas panjang dan gerak pahanya. Rasa rasanya dia sudah jaga dari tidur, saya terus hisap batang bang Rahmat dan dapat memerhati bulu batangnya dengan terperinci kerana bilik tidur kami semakin terang dengan sinaran matahari yang baru saja menembusi melalui tingkap.
Kemudian bang Rahmat menghulurkan tangannya dan meraba leher saya sambil mengeluh. Memang ini caranya bang Rahmat bangun dari tidur biasanya dengan saya membangunkan batangnya dulu. Kekadang bang Rahmat akan naikkan sebelah kaki sementara saya asyik menghisap kemudian dengan kaki sebelah lagi supaya kepala saya sekarangni seolah olah dihimpit kedua dua pahanya. Ini membolehkan saya membenamkan kepala saya supaya saya boleh memasuki batang bang Rahamt lebih dalam lagi.
Biasanya bang Rahmat akan baring di sebelah sisinya supaya saya dapat merehatkan leher saya sekejap sambil mengulum batangnya dengan keadaan berbaring. Ini akan disusuli dengan bang Rahmat gerakkan badannya sehinggakan muka saya berhala ke atas dan batang bang Rahmat menenggelami tekak saya dari atas. Biasanya bang Rahmat akan laku dengan perlahan supaya saya tetap menikmati kesedapan batangnya dengan selesa.
Bang Rahmat seorang yang faham peraaan saya, biasanya dia akan tanya saya “Boleh saya masuk lagi?” sambil dia mendalami batangnya ke tekak saya. Biasanya saya akan menyokong berat badan bang Rahmat dengan kedua dua tapak tangan saya memegang pinggang bang Rahmat. Saya akan cuba melonggarkan rahang saya dan menurunkan daya tahanan kedua dua tangan saya supaya batang bang Rahmat dapat memasuki tekak saya dengan lebih dalam lagi sehingga butuhnya mencapi celahan tekak saya.
Ini diikuti dengan seluruh batang bang Rahmat dari pangkal sampai hujung memasuki mulut saya dengan buah zakarnya menghimpit dagu saya dan hidung saya digeser bulu batangnya yang lebat. Bagi bang Rahmat, inilah saat paling nikmat dan paling bermakna. Bagi bang Rahmat, ini suatu tanda yang dia milik saya sehinggakan butuhnya masuk sedalam celah tekak saya. Ini juga saat bang Rahamat semakin mendekati kemuncak. Biasanya kami laku dengan begitu perlahan sekali supaya bang Rahmat dapat menikmati perasaan ini selama mungkin.
Adakalanya bang Rahmat memancut setelah lama bertahan dalam keadaan sedemikian. Biasanya dia akan tahan kemudian keluarkan batangnya daripada mulut saya dengan perlahan kerana dia nak cuba gaya berdiri pulak.
Kami akan beranjak dari katil dan saya bertinggung di bawah tingkap dan bang Rahmat menghala batangnya ke mulut saya dan terus menyerang mulut saya. Biasanya, bang Rahmat dah teruja saat ini dan dia yang mengambil peranan yang aktif pulak. Bang Rahmat akan menghayun batangnya dengan kelajuan yang semakin meningkat. Saya pulak kena pastikan bibirku menyelaputi butuhnya serapat mungkin untuk meningkatkan rasa kesseronokan bang Rahmat. Kemudian, bang Rahmat berhenti menghayun dan giliran saya pulak menyedut dan menghisap batangnya dengan deras.
Begitulah kami bersilih ganti beberapa kali sehinggahkan seluruh badan bang Rahmat berpeluh. Kemudian bang Rahmat pegang belakang leher saya dan menamam batangnya ke tekak saya sedalam mungkin.

1 comment: